wtorek, 18 sierpnia 2009

Wioletta i Tomasz - Fotografia ślubna Zgorzelec, Reda

8 sierpnia 2009 roku miałem przyjemność uczestniczyć w uroczystości zaślubin mojego szwagra Tomka.

Wyjątkowo jednak byłem nie tylko gościem ale i... fotografem :)

Impreza (typowo kaszubska, ponieważ Wioletta pochodzi z Redy) trwała dobre 3 dni od piątku licząc. Podczas tych wszystkich dni, a dodatkowo również w poniedziałek podczas pleneru, szwędałem się za "Młodymi", męczyłem ich, oczywiście upamiętniając ich ostatnie dni "wolności".

Jak to wyszło oceńcie sami :)

Zapraszam.


WIDEO


Wioletta i Tomasz from Jaroslaw Goszcz on Vimeo.


ZDJĘCIA

Panna Młoda u fryzjera





Ubieranie Panny Młodej









Obrączki



Ubieranie Pana Młodego





Ślub















Życzenia







i droga na wesele ;)



Wesele

















"Plener"






























4 komentarze:

MoREla Studio pisze...

no i jest git. świetnie sobie poradziłeś. szkoda tylko ze materiał nie jest kompletny. chciałbym żebyś opowiedział zdjęciami historie. Gdzie jest nakładanie obrączek?

Jarek pisze...

Dobra Remik. Uzupelnie jeszcze material. Jesli piszesz, ze jest git to pewnie tak jest :)

Anonimowy pisze...

Atomoko ohajtal sie ... gratulacje

Unknown pisze...

git :)