niedziela, 22 listopada 2009

Mixed Fight Night 2 - The Revenge



21 listopada w Centrum Sportowo-Rekreacyjnym w Zgorzelcu miała miejsce gala walk pod nazwą Mixed Fight Night 2 - The Revenge.
Podczas gali odbyło się 10 walk amatorskich w dwóch kategoriach wagowych (65-75kg oraz 75-85kg) oraz walka wieczoru o zawodowy Puchar Polski i mistrzostwo federacji z Mateuszem Pogudzem oraz Hanibalem Hanyszewskim rolach głównych.

Miałem okazję "obserwować" tą imprezę jako fotoreporter.

Sprawa łatwa nie była ponieważ oświetlenie ringu dla fotografa było fatalne - niczym od kilka świec. Ale od czego ma się jasne szkła (stałe f2,8) i wysokie użyteczne ISO, kiedy nie ma się ochoty używać lampy błyskowej?
Tele Canona (70-200 f2,8 IS USM) do zbliżeń twarzy zawodników i Tamron (17-50 f2,8) do ogólnych planów oraz gdy zawodnicy walczyli centymetry ode mnie. Ten pierwszy za masę zł jak i ten drugi za 4x mniej świetnie dały sobie radę.
Część z Was może zada sobie pytanie dlaczego jednak nie używałem lampy. Wg mnie światło zastane na tyle ładnie "rysowało" zawodników, że zrezygnowałem w większości kadrów z lampy (nawet kosztem cieni na twarzach).

Poniżej przedstawiam Wam serię zdjęć z zawodnikami MMA w ringu.

Zwycięzca głównej walki zawodowej federacji MMA





Poniżej, prawie pełna relacja foto z tego wydarzenia.






































4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ciota mistrz polski hehe

Jarosław Goszcz pisze...

Nie mi to oceniać kim jest "Pogi".
Ja tylko robiłem zdjęcia podczas gali.
I Was tez proszę o wypowiadanie się nt. zdjęć a nie ubliżanie osobom jak to miało miejsce powyżej.

Anonimowy pisze...

KIEDY ZDJĘCIA Z GALI??

Jarosław Goszcz pisze...

Jutro powinienem umieścić zdjęcia z gali na blogu. Ciągle gdzieś latam z aparatem i tylko gromadzę materiał a nie mam kiedy go opublikować :/

Pozdrawiam