niedziela, 4 października 2009

KJS Jesień 2009

Kolejna impreza z motoryzacja w roli głównej, której nie mogłem ominąć :)

Jeszcze przed startem pierwszej załogi na ST1 udało mi się wydębić od organizatorów komplet dokumentacji dokładnie taki jaki otrzymywali zawodnicy (dziękuje przemiłej pani z biura organizacyjnego KJS).
Zaopatrzony w takie papierzyska wiedziałem dokładnie gdzie i o której zawodnicy będą poddawani próbom sprawnościowym.
Nie pozostało mi więc nic innego jak w auto i poddać próbie sprawnościowej mojego Canona :)
Na marginesie wspomnę, że jeden z zaprzyjaźnionych ratowników proponował mi start w imprezie moją Honda Civic :)
Oczywiście nie skorzystałem...

Zapraszam do oglądnięcia galerii z Konkursowej Jazdy Samochodem "Jesień" A.D. 2009.






























































1 komentarze:

FotoMoko pisze...

Zdjęcie samochodu z numerem startowym 68 na tle drzewek oraz 20 na tle bloków- największa ekspresja. Pozostałe ciut za stateczne. Spróbuj może tak: aparat ustawiony w tyb preselekcji czasu naświetlania 1/60 lub 1/30, uchwyć ruchomy obiekt w obiektywie i podążaj za nim. Migawka w trybie seryjnym :) pzdr